Extraescolars*

A la comissió d’extraescolars oferim activitats de qualitat en les franges horàries de 16h a 17h i de 17h a 18:30h.

Des de la comissió d’extraescolars, cada any s’organitzen activitats que engloben els àmbits artístic, lingüístic, cultural i esportiu. No cal dir que intentem que el servei compti amb els millors professionals possibles.

Des de l’AFA de l’escola, volem que les activitats extraescolars segueixin el projecte, les línies pedagògiques i l’ideari de l’escola, amb el propòsit d’afavorir la socialització entre els nens/es que hi participen i transmetre valors com el respecte i la pràctica de l’esport.

Recordeu que les quotes són mensuals i es paguen a través del TPV Escola.

La comissió d’extraescolars està formada per:

Margarida Rosa / Esti Lizaso / Francesc Calaf / Gemma Salom / Carla Prat

Teresa Torrents – Coordinadora (Telèfon de contacte: 621 185 098)

Per posar-vos en contacte amb nosaltres: extraescolarsateneuigualadi@gmail.com

Quedem a la vostra disposició i aprofitem per animar-vos a col·laborar amb l’AFA.

En els següents enllaços trobareu tota la informació necessària referent a les activitats extraescolars:

Descripció i objectius 23-24

Graella i preus 23-24

Normativa i preus 23-24

Desitges més informació, veure fotos o vídeos o vols més informació sobre l’AFA? Fes clic aquí.