Objectius

Aquest és el llistat dels objectius que ens hem plantejat després de l’anàlisi dels punts febles que hem detectat com a centre.

ÀMBIT Assoliment de la competència digital
Definir el desplegament complet de la competència digital de l’alumnat.
Millorar el seguiment de l’assoliment de la competència digital de l’alumnat, per millorar l’aprenentatge.
Millorar l’acolliment digital de les famílies per mantenir la comunitat educativa informada.
Millorar l’acollida digital del professorat.
Establir el compromís i la coordinació per la implementació d’activitats d’aprenentatge digital.
Proporcionar a l’alumnat estratègies i eines per a una recerca d’informació acurada.
Establir a cada comunitat les aplicacions o eines de creació de contingut digital que s’utilitzaran.
ÀMBIT Seguretat i protecció de dades
Formar tota la comunitat educativa en seguretat a internet.
ÀMBIT Planificació estratègica i organització
Vetllar pel desenvolupament de l’estratègia digital del centre.
Promoure en el claustre provar noves formes d’ensenyament amb tecnologies digitals.
Coordinar trobades del claustre d’intercanvi d’experiències sobre l’ensenyament amb tecnologies digitals per augmentar-ne l’ús.
ÀMBIT Metodologies didàctiques i innovació
Desenvolupar les competències de l’alumnat i les habilitats socials a través de metodologies actives d’aula i de l’ús habitual de les TIC/TAC.
Promoure el debat al claustre i la presentació d’experiències dels membres del claustre per assolir la CD dels docents.
Estimular l’elaboració de recursos digitals per reforçar els ensenyaments.
Potenciar l’ús dels EVA com a eina de transmissió de continguts i activitats als alumnes.
Utilitzar recursos i eines digitals interactives per motivar l’alumnat en les activitats d’aprenentatge.
Incorporar activitats en grup basades en projectes i sobretot altres matèries on els alumnes treballin a través de documents compartits.
Utilitzar aplicacions i eines digitals ens els projectes.
Implementar la utilització de rúbriques d’autoavaluació mitjançant el Classroom.
Incorporar rúbriques fetes amb full de càlcul, formularis… per fomentar la co-avaluació.
ÀMBIT Inclusió digital i de gènere
Potenciar l’atenció a la diversitat de l’alumnat des del punt de vista inclusiu, tot facilitant eines per a l’orientació acadèmica i professional.
Dotar de MIFI’s a les famílies que tenen problemes de connectivitat.