Servei de menjador*

El menjador de l’Escola és un espai social, educatiu i saludable imprescindible que dóna resposta a les necessitats de moltes famílies que hi confien.

El servei de menjador s’ofereix des del primer dia de curs i està gestionat per l’AFA.

La comissió de Menjador i Acollida està formada per:

• Georgina Balcells (AFA)
  • Laura Campos (AFA)
  • Berta Llobet (AFA)
  • Esti Lizaso (AFA)
  • Laia Martí (AFA)
  • Bianca Mur (escola)
  • Sandra Sayavera (coordinadora)

La comissió gestiona aquest servei amb la voluntat de donar suport i complementar la tasca educativa de l’Escola i vetlla perquè l’estona del migdia continuï incidint en els mateixos valors i criteris que es treballen en el dia a dia a l’escola.

L’horari de menjador comença en el mateix moment que acaba l’horari de l’escola, de 12.30h a 14.30h del migdia.

El servei de càtering és a càrrec de Frescat, que garanteix un servei de qualitat i proximitat. Els menús són mensuals, compleixen els requisits de tipus d’aliments i de freqüències establerts pel Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya i estan aprovats per una dietista.

Inscripcions:

Les inscripcions d’usuaris del servei de menjador es faran mitjançant l’aplicació o web TPV Escola (apartat Serveis > Inscripcions > Selecciona un formulari). El període d’inscripció finalitzarà el 10 de juliol. És un tràmit obligatori per tots aquells alumnes que facin ús del menjador, per poder crear les fitxes amb les característiques de cada infant.

L’alumne fix que algun dia no utilitza el servei de menjador haurà d’anul·lar el dia de servei dins l’aplicació o web TVP Escola abans de les 9.30 h.

Els/Les alumnes esporàdics hauran de comprar un tiquet a través de l’aplicació o web TPV Escola i validar-lo. En el següent enllaç podreu consultar com comprar i validar el tiquet a través de TPV Escola: Instruccions compra tiquets menjador – YouTube.

Menjar de règim

Si el vostre fill/a necessita menjar de règim, caldrà comunicar-ho el mateix dia abans de les 9:00 del matí a la coordinadora de del menjador (menjadorateneuigualadi@gmail.com)

Recordem que el menú de règim s’ofereix a aquells nens/es que el necessitin, i que en cap cas pot substituir el menú del dia perquè hi ha alguna cosa que “no m’agrada”.

Les dades de contacte de la coordinadora del servei són:

• Correu electrònic: menjadorateneuigualadi@gmail.com
  • Telèfon: 621 248 491
  • Horari d’atenció a les famílies: de 9:00 a 10:00 de dilluns a divendres, per telèfon o de forma presencial, al despatx de l’AFA.

En aquest enllaç trobareu les tarifes i la normativa del servei de menjador.

Normativa i Tarifes Menjador 2023-2024

Autorització medicaments

Menú Febrer 2024

Menú Febrer 2024 Vegetarià

Menú Febrer 2024 Halal

Menú Març 2024

Menú Març 2024 Vegetarià

Menú Març 2024 Halal

Menú Abril 2024

Menú Abril 2024 Vegetarià

Menú Abril 2024 Halal

Iniciativa: “Dinem en família a l’escola”

A finals d’aquest curs 2022-23 des de la comissió de menjador de l’AFA s’ha posat en marxa una nova iniciativa: “Dinem en família a l’escola”.

A partir del segon trimestre, un dia a la setmana, obrim el menjador de l’escola a totes les famílies que vulguin venir a conèixer el nostre espai i a dinar tots plegats. Per qüestions d’espai, està limitat a un màxim de famílies per setmana (depenent del nombre de comensals) i, de cada família, poden venir dos adults.

Tots els membres de la família dinen plegats a la taula on dina el seu fill/a. Es tracta d’una iniciativa per veure com es el dia a dia al menjador, tant com a espai on es treballen hàbits d’alimentació, higiene i autonomia dels infants, com també d’espai on es té cura del temps de lleure de tots els nens i nenes que hi participen.

En cas d’estar interessats en participar-hi, heu d’escriure un correu a menjadorateneuigualadi@gmail.com per reservar el vostre dia. A final de mes, se us girarà el pagament a través del TPV.