Diagnosi

PUNTS FEBLES

Aquest és el llistat dels punts febles que s’han detectat després de l’avaluació SELFIE que van respondre el claustre, l’equip directiu i els alumnes de 5è i 6è de la nostra Escola durant el curs 22-23.

ÀMBIT PUNT FEBLE
Estratègia digital Involucrar el professorat en el desenvolupament de l’estratègia digital del centre.
Desenvolupament de l’estratègia amb el professorat Suport de l’ equip directiu a l’hora de provar noves formes d’ensenyament amb tecnologies digitals.
Noves modalitats d’ensenyament Comptar amb el suport de l’equip directiu a l’hora de provar noves formes d’ensenyament amb tecnologies digitals.
Avaluació del progrés Avaluar els progressos en matèria d’ensenyament i aprenentatge amb tecnologies digitals.
Debat sobre l’ús de la tecnologia Debatre sobre els avantatges i desavantatges de l’ensenyament i l’aprenentatge amb tecnologies digitals.
Col·laboracions Utilitzar tecnologies digitals en col·laborar amb altres organitzacions.
Protecció de dades Tenir sistemes de protecció de dades.
Necessitats de formació permanent Debatre amb el professorat del nostre centre sobre les seves necessitats de formació permanent en relació a l’ensenyament amb tecnologies digitals.
Intercanvi d’experiències Ajudar el professorat del centre a intercanviar experiències dins de la comunitat educativa sobre l’ensenyament amb tecnologies digitals.
Creació de recursos digitals Elaborar recursos digitals per reforçar el mètode d’ensenyament.
Ús d’entorns virtuals d’aprenentatge Utilitzar entorns virtuals d’aprenentatge amb l’alumnat.
Foment de la creativitat Utilitzar tecnologies digitals per fomentar la creativitat de l’alumnat.
Inclusió de l’alumnat Realitzar activitats d’aprenentatge digitals que motiven l’alumnat.
Col·laboració de l’alumnat Utilitzar tecnologies digitals per facilitar la col·laboració entre l’alumnat.
Projectes interdisciplinaris Fomentar en l’alumnat la utilització de tecnologies digitals en projectes interdisciplinaris.
Avaluació de les destreses Utilitzar activitats d’aprenentatge digitals que fomenten la creativitat de l’alumnat.
Retroalimentació adequada Utilitzar tecnologies digitals per avaluar les destreses de l’alumnat.
Autoreflexió sobre l’aprenentatge Utilitzar tecnologies digitals perquè l’alumnat reflexioni sobre el seu aprenentatge.
Comentaris a d’altres alumnes sobre el seu treball Utilitzar tecnologies digitals perquè l’alumnat pugui realitzar observacions constructives sobre el treball dels seus companys.
Atorgar reconeixement al treball dels altres Al nostre centre l’alumnat aprèn a donar crèdit al treball d’altres persones que ha trobat a internet.
Creació de continguts digitals Al nostre centre l’alumnat aprèn a crear continguts digitals.