PUNTS FEBLES
Aquest és el llistat dels punts febles que s’han detectat després de l’avaluació SELFIE que van respondre el claustre, l’equip directiu i els alumnes de 5è i 6è de la nostra Escola durant el curs 22-23.
ÀMBIT | PUNT FEBLE |
Estratègia digital | Involucrar el professorat en el desenvolupament de l’estratègia digital del centre. |
Desenvolupament de l’estratègia amb el professorat | Suport de l’ equip directiu a l’hora de provar noves formes d’ensenyament amb tecnologies digitals. |
Noves modalitats d’ensenyament | Comptar amb el suport de l’equip directiu a l’hora de provar noves formes d’ensenyament amb tecnologies digitals. |
Avaluació del progrés | Avaluar els progressos en matèria d’ensenyament i aprenentatge amb tecnologies digitals. |
Debat sobre l’ús de la tecnologia | Debatre sobre els avantatges i desavantatges de l’ensenyament i l’aprenentatge amb tecnologies digitals. |
Col·laboracions | Utilitzar tecnologies digitals en col·laborar amb altres organitzacions. |
Protecció de dades | Tenir sistemes de protecció de dades. |
Necessitats de formació permanent | Debatre amb el professorat del nostre centre sobre les seves necessitats de formació permanent en relació a l’ensenyament amb tecnologies digitals. |
Intercanvi d’experiències | Ajudar el professorat del centre a intercanviar experiències dins de la comunitat educativa sobre l’ensenyament amb tecnologies digitals. |
Creació de recursos digitals | Elaborar recursos digitals per reforçar el mètode d’ensenyament. |
Ús d’entorns virtuals d’aprenentatge | Utilitzar entorns virtuals d’aprenentatge amb l’alumnat. |
Foment de la creativitat | Utilitzar tecnologies digitals per fomentar la creativitat de l’alumnat. |
Inclusió de l’alumnat | Realitzar activitats d’aprenentatge digitals que motiven l’alumnat. |
Col·laboració de l’alumnat | Utilitzar tecnologies digitals per facilitar la col·laboració entre l’alumnat. |
Projectes interdisciplinaris | Fomentar en l’alumnat la utilització de tecnologies digitals en projectes interdisciplinaris. |
Avaluació de les destreses | Utilitzar activitats d’aprenentatge digitals que fomenten la creativitat de l’alumnat. |
Retroalimentació adequada | Utilitzar tecnologies digitals per avaluar les destreses de l’alumnat. |
Autoreflexió sobre l’aprenentatge | Utilitzar tecnologies digitals perquè l’alumnat reflexioni sobre el seu aprenentatge. |
Comentaris a d’altres alumnes sobre el seu treball | Utilitzar tecnologies digitals perquè l’alumnat pugui realitzar observacions constructives sobre el treball dels seus companys. |
Atorgar reconeixement al treball dels altres | Al nostre centre l’alumnat aprèn a donar crèdit al treball d’altres persones que ha trobat a internet. |
Creació de continguts digitals | Al nostre centre l’alumnat aprèn a crear continguts digitals. |