AFA*

L’AFA és una associació formada per pares i mares voluntaris l’única finalitat de la qual és oferir els millors serveis als nostres infants, així com defensar el model educatiu de l’escola. Com a associació de famílies som sensibles a la necessitat de conciliar l’horari escolar i laboral i per això intentem aportar solucions adients, com el servei d’acollida matinal, menjador, activitats extraescolars de migdia i tarda, així com activitats organitzades per altres comissions.

Convidem a totes les famílies a formar part de l’AFA!

A continuació detallem les diferents comissions que hi ha a l’AFA ,així com els membres els quals formen la junta directiva.

Comissions:

Acollida i menjador
Extraescolars
Carnaval
Escola verda
Cultural
Xandalls
Fem comunitat
Comunicació
Camí segur
Festes

Junta directiva:

Presidenta: Margarida Rosa
Vicepresidenta: Esti Lizaso
Secretaria: Marta Pujol
Tresoreria: Olga Pau
Vocals: Meritxell Sevilla, Berta Llobet, Georgina Balcells, Laura Campos, Laura Gandia, Francesc Calaf, Carla Prat i Jessica Alférez.

Quota AFA