Planificació

Assoliment de la competència digital

1. Assegurar l’assoliment de la competència digital de l’alumnat corresponent al seu nivell.

ACCIONS INICI FINAL
1.1. Avaluació i millora de l’EDC. 23-24 26-27
1.2.. Establir el compromís i la coordinació per la implementació d’activitats d’aprenentatge digital. 23-24 23-24

2. Definir el desplegament curricular complet de la competència digital de l’alumnat.

ACCIONS INICI FINAL
2.1.Assoliment de consens en claustre de les eines de recerca. 24-25 24-25
2.2.Implementació del procés a seguir en la recerca d’informació. 24-25 24-25
2.3.Establiment a cada comunitat de les aplicacions o eines de creació de contingut digital. Recollida/ Disseny de les activitats relacionades amb la competència digital que es realitzen a cada equip docent… Tècniques de recerca, creació de documents, ús de les eines de comunicació, etc… 24-25 24-25
2.4.Implementació de la robòtica, activitats, distribució en els cicles, en espais del centre. 23-24 24-25

3. Crear un pla de comunicació.

ACCIONS INICI FINAL
3.1. Modificació i ampliació del Pla d’acollida. 23-24 23-24
3.2. Millora de l’acollida digital del professorat. 23-24 23-24
3.3. Redacció del pla d’acollida per les famílies i els alumnes amb un apartat digital. 23-24 23-24

Seguretat i protecció de dades

4. Formar tota la comunitat educativa en seguretat a internet.

ACCIONS INICI FINAL
4.1. Organització de formació pel professorat. 23-24 23-24
4.2. Organització d’una xerrada per les famílies i els alumnes. 23-24 23-24

Planificació estratègica i organització

5. Promoure en el claustre provar noves formes d’ensenyament amb tecnologies digitals.

ACCIONS INICI FINAL
5.1 Coordinació de trobades del claustre d’intercanvi d’experiències sobre l’ensenyament amb tecnologies digitals per augmentar-ne l’ús. 24-25 24-25

Metodologies didàctiques i innovació

6. Potenciar l’ús dels EVA com a eina de transmissió de continguts i activitats als alumnes.

ACCIONS INICI FINAL
6.1. Incorporació d’activitats en grup basades en projectes i sobretot altres matèries on els alumnes treballin a través de documents compartits. 24-25 24-25
6.2. Implementar la utilització de rúbriques d’autoavaluació mitjançant el classroom. 24-25 24-25
6.3. Repartiment durant l’etapa de primària l’ús de cada EVA. 23-24 23-24
6.4. Utilització d’aplicacions i eines digitals en els projectes. 25-26 25-26

Inclusió digital i de gènere

7. Dotar de MIFI’s a les famílies que tenen problemes de connectivitat.

ACCIONS INICI FINAL
7.1. Detecció de les famílies necessitades. 23-24 26-27
7.2. Repartiment de les MIFI’s. 23-24 26-27