Acollida i espai de joc*

L’AFA de l’Escola de l’Ateneu Igualadí ofereix a tot l’alumnat el servei d’acollida matinal de 3/4 de 8 a les 9 del matí, l’espai de joc del migdia de 2/4 d’1 a la 1 del migdia, i l’espai de joc de la tarda de 4 a 5 de la tarda.

• L’acollida matinal es fa al menjador de l’escola. L’entrada es fa pel carrer Sant Carles.

• La recollida dels/les alumnes del servei d’espai de joc del migdia es fa pel carrer Sant Pau.

• La recollida dels/les alumnes del servei d’espai de joc de tarda es fa al pati de l’escola.

Tot l’alumnat de l’escola, d’I3 a 6è, pot fer ús d’aquests serveis, ja sigui de forma esporàdica o fixa (mínim un dia a la setmana).

INSCRIPCIONS

Alumnes fixos

Si el vostre fill/a ha de fer servir el servei uns dies fixes, caldrà inscriure’l a través de l’aplicació o web TPV Escola (apartat Serveis > Inscripcions > Selecciona un formulari). Qualsevol canvi de dia o nova incorporació s’actualitzarà a final de mes i es farà vigent al mes següent. Cal comunicar-ho a la coordinadora del servei afectat. Les seves dades de contacte són:

• Acollida matinal i espai de joc de migdia:

• Per correu electrònic: menjadorateneuigualadi@gmail.com

• Telèfon:  621248491

• Horari d’atenció a les famílies: de 9:00 a 10:00 de dilluns a divendres, per telèfon o de forma presencial, al despatx de l’AFA.

•  Espai de joc de tarda:

Alumnes esporàdics

Si el vostre fill/a ha de fer ús del servei d’acollida o de l’espai de joc de forma esporàdica, caldrà comprar el tiquet i validar-ho a través de l’aplicació o web TPV Escola, com a molt tard, el mateix dia que s’hagi de quedar abans de les 9:30h. En el següent enllaç podreu consultar com comprar i validar el tiquet a través de l’aplicació o web TPV Escola:Instruccions compra tiquets acollida – YouTube

Les responsables d’aquests serveis són, la Sandra Sayavera (coordinadora de l’acollida matinal i de l’espai de joc del migdia) i Teresa Torrent (coordinadora de l’espai de joc de la tarda). A elles correspon la tasca d’assegurar que el servei funcioni de manera correcta i eficient, tant pel que fa a la tasca pedagògica com a la d’organització interna.

Normativa i tarifes acollida 2023-24