Xandall

L’equipació escolar és obligatòria a partir de primària per les sortides, educació física i extraescolars esportius. A l’etapa infantil l’equipació escolar no és necessària.

Amb l’objectiu de minimitzar costos i de millorar la comoditat dels infants, a partir del curs 2023-2024 l’equipació escolar reglamentària serà només la jaqueta i la samarreta. Deixa de ser obligatori l’ús dels pantalons llargs i pantalons curts. Qui en tingui els pot continuar utilitzant, i sinó es podrà portar el que es vulgui, preferiblement fosc.

Samarreta d’estiu amb un teixit tècnic 100% polièster, que afavoreix la transpiració i l’evacuació de la suor.

Jaqueta dessuadora amb butxaques i cremallera per l’hivern. El teixit emprat és també de 100% polièster, però en aquest cas amb l’interior perxat perquè ens aporti escalfor.

COM S’HA D’ADQUIRIR L’EQUIPACIÓ?

1. Anar a la botiga By Puns d’Igualada (Carrer Sor Rita Mercader, 33. Telf: :938 05 50 05) i EMPROVAR-SE-LA per saber la talla correcta.
  2. Fer el pagament a través de l’aplicació TPVEscola, a l’apartat Compres > Articles *
  3. Un cop fet el pagament, ensenyar la pantalla de resum de la compra al responsable de la botiga.
  4. Des de la botiga us faran entrega de l’albarà de la compra.

PROCÉS DE COMPRA

EQUIPACIÓ de 2a mà DISPONIBLE

L’AFA disposa d’un servei de venda de xandalls de segona mà, promovent la roba que se us queda petita, donant-li una segona vida per aquell qui ho desitgi, seguint la línia d’escola verda.

Gràcies a les vostres aportacions, disposem de totes les talles de samarretes, jaquetes, pantalons curts i llargs.

Per tal de poder adquirir-ne o, tanmateix, fer donació a l’AFA, si és que en teniu d’usats i en bon estat, podeu posar-vos en contacte amb la Jessica (647933727) o la Laura (696837987) o bé escrivint a l’AFA (ampa@ateneuigualadi.org) i ens posarem en contacte amb vosaltres.

PREUS ROBA NOVA – BY PUNS

PREUS ROBA SEGONA MÀ – AFA