UNA SETMANA DE LLEGENDA!!

Aquesta setmana ha estat molt especial per a la classe del papir, hem pogut gaudir d’activitats diferents i plenes de literatura. Hem tingut la visita de l’Espurna a l’escola, que ens ha fet molta il·lusió. També hem fet manualitats com per exemple, un punt de llibre en forma del drac de la llegenda de Sant Jordi.

Una de les activitats que hem pogut gaudir molt ha estat gràcies als nostres familiars, van venir a l’escola a explicar-nos contes. Per una banda, ens van llegir el conte: “Un missatge en una ampolla” del llibre Contes per salvar el planeta, que ens consciència de la importància de cuidar el nostre planeta.
També ens van llegir el conte “L’Ariadna i la Luna Lunera”, una fantàstica història sobre les aventures d’una nena que es fa amiga de la lluna i juntes viatgen amb globus pel cel, on coneixen éssers fantàstics.

Hem pogut posar punt final a aquesta setmana màgica, celebrant la diada de Sant Jordi a l’escola. Han vingut conta contes a fer-nos una teatralització que ens ha fet riure i gaudir molt. Hem acabat amb la gimcana literària, on hem hagut de resoldre diferents proves repartides per tota l’escola amb l’ajuda dels nostres familiars. Hem aconseguit superar totes les proves i completar els trencaclosques entre tota l’escola.

Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració!!