Escolta i respecte

D’ençà que hem començat l’escola el nostre objectiu principal ha estat que l’aula sigui un espai segur en el qual els infants es puguin expressar lliurement sense sentir-se jutjats.

Volem fer conscients als infants de la importància d’estimar-se i d’escoltar-se a ells mateixos i comunicar què és allò que necessiten. També remarquem la importància de saber què estan sentint en cada moment i de ser capaços de posar-ho en paraules, és a dir verbalitzar-ho, per tal de poder posar límits.

Per altra banda, també estem treballant la importància d’escoltar activament i connectar de manera empàtica amb la persona que està parlant i de ser capaços de respectar als altres. Així com cuidar i respectar el nostre cos i el de les altres persones.

Finalment, estem donant molta importància a estar present en el que s’està fent en cada moment i ser capaços i capaces d’assaborir els moments màgics que ens dona la vida.