Colònies de 6è

Enguany l’alumnat de 6èA i de 6èB han anat a la casa de colònies de Mogent, hi van estar tres dies i estan molt satisfets i satisfetes.

Dia 1

El primer dia quan van arribar, van conèixer als monitors, van deixar les motxilles i van anar a esmorzar. En acabar d’esmorzar van jugar a un parell de jocs i després van separar els grups per A i B. Ja separats els grups van anar a fer salt de longitud i salt d’altura i a continuació van jugar a més jocs fins a l’hora de dinar. Després van fer jocs fins a l’hora de berenar com per exemple una guerra de farina i l’atrapa la bandera. Tot i seguit es van anar a dutxar per torns i van fer temps lliure fins a l’hora de sopar. Quan van acabar es van tornar a reunir amb els monitors i van anar a fer els jocs de nit, en acabat van anar a dormir.

Dia 2

L’endemà van despertar a tot l’alumnat amb música i tots es van preparar per anar a esmorzar, després van continuar el dia amb més activitats fins a l’hora de dinar: cars, tir amb arc, rocodrom, més jocs… En acabat de dinar van anar a fer el bosc vertical i van anar a berenar, a continuació van fer temps lliure i es van dutxar, van sopar i van fer el joc de nit, els van explicar una història de por i els van espantar amb caretes i ensurts, a continuació van anar a dormir.

Dia 3

Van tornar a despertar a l’alumnat amb música per tornar a començar bé el dia i van anar a esmorzar, van continuar el dia amb jocs com per exemple els escacs, l’abella reina i van treballar la resistència, l’equilibri i el treball en equip.

Després van anar a dinar i van fer camí cap a l’escola.