Ens visita una bèstia molt especial

La colla de diables i bèsties de Molins de Rei ha creat un nou drac que ens ha vingut a visitar a l’escola: el nadó de l’Entxuscat.

Ha vingut una noia, responsable d’aquesta bèstia, i ens ha explicat que sortirà durant els correfocs infantils i els més petits seran els encarregats de portar-lo i fer-lo ballar al ritme dels timbalers.

L’Entxuscat va posar un ou durant la Festa Major de l’any passat, i d’aquí va néixer el seu nadó.

A diferència de la seva mare, és una bèstia més lleugera, porta un xumet, no té ullals ni urpes i no pot moure les ales.

Ara per ara, el nadó de l’Enxuscat gran no té nom, i ens ha explicat que per la propera Festa Major de Molins que puguem gaudir, els nens o nenes que vulguin podran apropar-se a les colles i proposar un nom per aquesta nova bèstia. Entre els noms proposats es farà una tria, i el nen o la nena que hagi proposat el nom que surti com a escollit serà el padrí del nadó.

Al final de la sessió explicativa ens va deixar apropar-nos i gaudir-lo de més a prop.

Aprofitant que estem a les portes de Sant Jordi i ens ha visitat aquest drac tant imponent, us volem desitjar que tingueu un feliç dia del llibre amb aquesta foto que hem pogut fer amb el drac i la rosa que ha collit en Jordi del nostre hort.