La classe de l’Aigua viu el primer carnaval a l’escola

Aquest curs és el primer que la classe de l’aigua viu el carnaval a l’escola i ho ha fet amb moltes ganes i il·lusió.

Durant una setmana al matí hem rebut la visita dels «esparriots» els nens i nenes de 6è que ens venien a notificar les consignes que manava el Rei Carnestoltes i que havien de comprovar que tots la portàvem: dimecres s’havia de venir en pijama, dijous s’havia de venir vestit d’un esport i divendres portar un mitjó de cada color, quina gràcia!

També, vam anar a fer una visita al Rei Carnestoltes que estava assegut al passadís i li vam portar un regal fet per tots nosaltres: una gota d’aigua gegant feta amb cartró, pintura i purpurina que ens va quedar xulíssima! Quan el van veure tan gran i tan colorit es van quedar una mica impressionats però, tot i així, el van saludar amb molt d’entusiasme.

Durant la setmana els ambients que vam fer a la tarda també estaven relacionats amb aquesta festivitat i les tres classes d’infantil (aigua, bosc i cel) van gaudir de les diferents propostes i s’ho van passar d’allò més bé disfressant-se, pintant-se la cara, fent un mural amb confetis i serpentines i un taller de dansa i percussió on, a més de ballar també podien tocar i fer sonar diferents instruments musicals.

La guinda del pastís va ser quan el divendres a la tarda vam celebrar la festa amb tots els nens i nens de l’escola a la pista i on les famílies també estaven convidades. Cada classe va escollir una cançó i va assajar una coreografia per fer la desfilada i lluir la seva disfressa. Les disfresses de la classe de l’aigua eren de gotetes d’aigua però, a cada qual més divertit i original, estàvem guapíssims! I vam fer la nostra desfilada donant una volta a la pista al ritme de «Samba, de Carlinhos Brown».

En definitiva, el primer carnaval a l’escola l’hem viscut amb moltes ganes i ha estat una festivitat on la diversió, la gresca i les rialles estaven assegurades!