1r Consell d’alumnes 20/21

Estimades famílies,

Ahir 22 d’octubre vam poder celebrar el 1r Consell d’alumnes d’aquest curs.

Alumnes de P5 fins a 6è, ens vam trobar al porxo de l’escola per fer la reunió. Vam tractar els següents temes:

• Valoració dels primers dies d’escola: van explicar-nos que estaven contents/es i que els canvis eren positius: les entrades i sortides per grups, l’esbarjo, la distribució de lavabos… També van comentar que la nova organització del menjadors els permetia estar més tranquils i relaxats.
  • Vam valorar les reformes del pati i van mostrar la seva satisfacció. Van preguntar perquè a l’hora del patit no poden utilitzar la pilota a la pista. Es va explicar que és per higiene i seguretat. Que els patis estan organitzats per sectors i grups tancats, i que sabem que quan es juga a pilota sovint surt de la zona delimitada (així evitem conflictes). Ho van entendre i van mostrar la seva conformitat. Com a alternativa, va sorgir poder fer jocs dinamitzats. També es va demanar renovar el material de ping-pong. Igualment les xarxes de les porteries està malmesa.
  • Van comentar que caldria revisar les portes del wc ja que hi ha tanques que no acaben de funcionar. Es pren nota i s’avisarà a consergeria.

Com a temes a treballar pel proper Consell vam acordar:

• Com podem decorar la tipi.
  • Portin temes que la classe cregui necessaris.