Sortida aquàtica al Canal Olímpic

El divendres 25 de maig els alumnes de 5è i 6è vam anar al Canal Olímpic per ajudar-nos a passar una mica la calor, fer esport i passar-nos-ho bé.

Després d’esmorzar ens vam equipar amb les armilles i… cap a l’aigua. Els de 6è van fer primer els Inflables d’aigua i els de 5è van començar amb el kayak de 2 passatgers. Al cap d’una hora vam intercanviar activitats i vam continuar en remull.

Després de mullar-nos, riure, saltar, remar… estàvem desitjant dinar per poder recuperar forces.

Ens ho vam passar molt bé!

Alumnes de 5è i 6è

1. Montse

La propera excursió ens podríeu convidar als pares també, que veient aquestes fotos entren ganes de pujar al wibit i remullar-se una mica.