Informació General

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics i per canviar de centre.

Per fer la preinscripció cal:

conèixer el calendari de tot el procés,
consultar els centres i l’oferta de places escolars,
conèixer els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds i la documentació necessària per justificar-los,
presentar la sol·licitud i la documentació en el terminis establerts.
Les sol·licituds s’ordenen a partir de l’aplicació dels criteris de prioritat.

Cada centre educatiu informa del seu projecte educatiu, dels ensenyaments que imparteix, de les places de què disposa, de l’adscripció a altres centres i si té mitjans específics d’adaptació a determinades discapacitats dels alumnes. Normalment els centres organitzen jornades de portes obertes abans del període de preinscripció.

Cada any el Departament publica la resolució que regula el procés de preinscripció, on s’estableixen les dates i els terminis que són específics per a cada ensenyament.

Dates de la preinscripció del curs 2020-2021
Preinscripció

Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
Matrícula
Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària: del 13 al 17 de juliol de 2020

La llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica el 30 de setembre de 2020.

FacebookTwitterCompartir