4t Consell d’Alumnes

Famílies,

El passat dimecres 18 de maig de 2022, vam celebrar el darrer Consell d’Alumnes del centre.

En aquest, es van reunir un/a representant des de 1r fins a 6è amb tot l’equip directiu, i van tractar els següents punts:

1. Lectura de l’acta anterior.
  2. Retorn de la participació de les famílies a l’escola: l’alumnat es va mostrar molt satisfet de la resposta de les famílies en tots els actes de Sant Jordi, fent les seves valoracions i propostes de millora.
  3. Millores del centre: els nens i les nenes van compartir els seus anhels i propostes, així com queixes per millorar les instal·lacions i la convivència del centre.

3.El saber estar. S’encarrega a les aules, pensar estratègies per millorar les relacions: com tractar-se verbalment, compartir espais, jocs…. Aquest serà el treball que marcarà el Consell del proper curs.