Consell escolar – 15 d’octubre de 2020

Benvolgudes famílies,

Ahir a la tarda es va reunir virtualment el Consell Escolar del centre a les 17:30 hores.

Els temes tractats, seguint l’ordre del dia establert foren:

1. Aprovació de l’acta anterior.
  2. Valoració del 1r mes d’escola: es va valorar molt positivament l’esforç de les famílies, la col·laboració de l’alumnat i dels mestres per haver possibilitat l’obertura d’una forma tan ordenada. Es van explicar les noves mesures, com l’assignació de blocs de lavabos per cursos, l’horari de neteja d’aquests i d’altres espais durant el dia, l’organització dels menús per endur i les mesures acordades amb l’Ajuntament (xarxa de suport i connectivitat). S’aproven les modificacions presentades del pla d’obertura.
  3. Modificació de pressupost: es va comunicar una modificació pressupostària referent al retorn de pagues i senyals de sortides no realitzades el curs passat, així com la creació de la partida COVID 19.
  4. Sortides escolars: es van aprovar les sortides escolars en relació al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi pels cursos de Primària, el cost de l’activitat l’assumeix l’AFA. En cas de necessitar transport o monitoratge extra, anirà a càrrec de les famílies. Tanmateix es va fer una relació de totes les sortides previstes. S’aproven totes, inclosa la del Parc de l’Obac per a 6è, financiada per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Molins de Rei.

Es valora positivament el nou sistema de confirmació o no d’assistència a les sortides mitjançant els formularis.

5. Magnet: s’explica la reunió mantinguda amb la Fundació Bofill sobre la participació del centre. L’Ajuntament enviarà una sol·licitud per a reunir-se amb ells.

6. Actualització de les comissions del Consell Escolar.

7. Altres:

• S’informa l’actuació realitzada de l’Ajuntament sobre els coloms.
    • Es parla de l’hort escolar ecològic.
    • La regidora d’educació explica que les subvencions a l’AFA del curs anterior es podran destinar a despeses ocasionades per la pandèmia COVID19.