Avui a la classe del Papir ens han vingut a fer un taller de cooperació. Ha vingut a fer-lo el Carles. Els alumnes s’ho han passat molt bé. L’objectiu d’aquest taller era que els alumnes s’adonessin que sempre és millor cooperar i treballar en equip que no anar per lliure. A més, ens ha vingut molt bé participar en aquest taller perquè ens ha ajudat a millorar en aquest aspecte.
La primera dinàmica consistia a dividir la classe en quatre equips i cadascun fer un collage a partir de revistes que ens ha portat en Carles. Si aconseguien treballar consensuant i arribant a acords en equip, aconseguirien un punt. Ho han fet molt bé tots els equips i han fet unes produccions precioses.
Per fer la segona dinàmica hem baixat al gimnàs i al ritme de la música, proporcionada pel Carles tocant la guitarra, cada equip havia d’estar dintre d’un cèrcol que hi havia a terra quan la música s’aturava. Tots els equips ho han aconseguit.






