L’ATMOSFERA, LA GEOSFERA I LA HIDROSFERA!

Els alumnes de 4t de Primària hem treballat les parts de la terra i les capes de l’atmosfera, mitjançant un projecte  que hem anomenat: L’ATMOSFERA, LA GEOSFERA I LA HIDROSFERA!
L’objectiu d’aquest projecte ha estat conèixer; les capes de l’interior de la terra que habitem i les capes de l’atmofera que ens envolta. A més, hem reflexionat molt sobre els problemes de la contaminació i la seva repercusió, l’existència de extraterrestre a la terra o altres planetes, la gravetat i moltes altres inquietuds que ens han anat sorgit durant el treball d’aquest.
Per aprendre tot això, hem fet una gran recerca d’informació que ha estat clau en tot el procés. S’han fet petits treballs de grup i els hem presentat en cartolines amb uns resums impecables i molt interessants.
Com a producte final, hem elaborat el nostre globus terrestre amb les seves capes, fent servir plastilina per representar la terra i un làmina de cartró reutilitzat amb les capes de l’atmosfera que ens feia de base.
Tot això,  junt amb el dossier d’aprenentatge, el diari de sessions i  un mural amb tots els aprenentatges treballat en forma de resum i esquema que hem exposat al passadís per a compartir amb tota l’escola.
A continuación, us presenten un petit reportatge fotogràfic per a que veieu la nostra feina.