Projecte Interdisciplinar d’escola

El Projecte Interdisciplinari és aquell projecte d’escola que compaRtim plegats i plegades. Ens acompanya al llarg del curs i ens vincula amb el nom de cada aula tutorial, en la recerca, en conèixer una mica més d’aquells aspectes que ens lliguen amb l’entorn i amb la natura, a fer-nos petits i petites expertes d’allò que volem saber. Generalment són temes amplis que ens permeten fer un treball global, que faciliti la recerca de camp, que vinculi també a les famílies

Aquest curs a l’escola parlem de LES MERAVELLES DEL MÓN així que ens endinsarem segur al valor del patrimoni i al respecte a l’entorn més immediat i més proper.

Aquí us deixem el nom de les classes:

També participem en projectes que ens vinculen amb l’entorn més immediat tot Apadrinant el Patrimoni de la Riera SAV ja des del 2019. Com la tenim a tocar de l’escola és un element que ens garanteix l’estudi  per això es realitzaran diferents actuacions SEMPRE AMB MIRADA STEAM, per millorar-la, protegir-la i cuidar-la durant uns quants cursos.

We are school STEAM

So, we love our STREAM

Aquí us anem deixant la mostra de la nostra empremta….

El compromís amb la natura embolcalla tota l’escola des d’infantil fins primària.

A més, també genera participació amb la resta de comunitat educativa, implica amb:

• El WorkTeam (mares i pares voluntaris) gestiona cada any una activitat relacionada amb el projecte i tot plegat acaba sent curs rere curs, una riquesa educativa.
  • L’Ajuntament altament implicat en el seguiment i èxit de les propostes presentades va enfortint l’entorn amb la proposta de camins segurs municipals.
  • Les entitats i altres ens vinculats amb projectes sostenibles relacionats amb els hàbits saludables i la gestió dels residus.