VILAXOF, programa de natació escolar

Participem del programa VILAXOF als nivells d’I4, I5, EP1 i EP2 gràcies a la subvenció rebuda per l’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor.

El nostre programa de natació infantil per a nens/nenes a partir de I4 fins EP2 pretén aconseguir, en primer lloc una familiarització i un coneixement progressiu del medi aquàtic i posteriorment un major control i domini del seu cos dins de l’aigua.

Per aconseguir tot això hem desenvolupat una programació tenint en compte l’edat, interessos i necessitats del nen/a. El suport metodològic del joc es constituirà en l’eix vertebrador que ens permetrà assolir els objectius i continguts proposats mantenint, alhora, l’alumne en un context lúdic i motivador que li faciliti l’aprenentatge.