Ja tenim representants pel Certamen de Lectura en Veu Alta

L’escola participa al Certamen de lectura en veu Alta des de fa molts anys. Per a nosaltres dóna sentit i ofereix oportunitats de gaudi i experiències compartides a l’alumnat entorn les habilitats lectores i la dimensió literària.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, enguany en la seva XX edició, és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes.

El CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA és una de les apostes més fermes en matèria de lectura del Departament d’Educació i va dirigida a alumnat de tot Catalunya. A l’escola ja podem posar nom a l’alumnat que ens representarà en les categories de grumets vermells i verds.

Categoria de grumets vermells: EP3: Ll.B i EP4: J.B i grumets verds: EP5: U.T i L.G.

Així, donem les gràcies a tots/es els/les participants que enguany faran possible una nova participació de l’escola al certamen lectura en veu alta, tenim moltes ganes d’escoltar narrativa narrada.

I a aquells/es que heu participat en el procés de selecció, felicitats, ho heu fet molt i molt bé!!!!!