Imaginem i viatgem pel món!

Els alumnes de 5è, des que vam començar les classes de grups reduïts, que a expressió escrita fem volar la imaginació. Vam conèixer una tipologia textual, els diaris, vam veure que n’hi havia de molts tipus, i ens vam centrar en els diaris de viatges.

A partir d’aquí, vam consultar webs on els excursionistes i viatgers pengen els seus escrits, explicant els seus viatges i adjuntant fotografies. En vam prendre model i cadascú, individualment, va escollir l’indret del món on l’hi agradaria viatjar. Ens vam documentar gràcies a la informació que ens van donar les agencies de viatges, amb revistes, enciclopèdies, atles i consultant a Internet. A les classes, ens dediquem a redactar aquests diaris imaginaris, primer en fem els esborranys i a la següent sessió ho passem tot a l’editor de text dels mini portàtils.

Ens ho passem bé i aprenem molt.

Així que els anem acabant, ja us ensenyarem els resultats finals, segur que us animeu a viatjar!