Dibuixos seleccionats per les agendes del curs 19/20!

Alumnat d’infantil i primària (EP1-EP5) participen al complert per il·lustrar l’agenda del curs vinent.

Enguany ens unia el criteri de dibuixar espais d’escola o elements culturals de l’entorn més proper. El format DIN-A4, amb ceres de colors i fet a l’escola.

La selecció es va realitzar el dijous 25 d’abril comptant amb la participació de la presidenta d’AMPA, l’equip directiu i l’artista Dolo Navas qui ja ha participat en altres edicions amb nosaltres. Aquí us deixem una instantània del procés de selecció i la mostra digital dels dibuixos seleccionats.

Cal destacar la qualitat artística, la riquesa imaginativa i de contingut creatiu que es genera amb aquest concurs. Felicitats als participants.

ELEMENTS CULTURALS QUE S’HAN REPRESENTAT:

L’escola i les muntanyes, Can Sauleda, el Safareig i el pont del camí Ral.

DIBUIXOS ESCOLLITS

Agenda d’infantil: EI2: Arnau       Agenda de primària: portada EP1 Ivan, contraportada EP3 Aina G i EP5 Max B.

EI EP1 EP3 EP5