SANT JORDI, CULTURA I AMOR

Aquest any, no som a l’escola per celebrar els Jocs Florals al Patronat, tampoc les tardes dels Detectius SAV, ni totes les danses assajades durant dies per exposar-les amb grans somriures davant les famílies que fan cua molt abans per poder seure en un lloc proper i visible de l’escenari del camp de futbol del Municipi. Ens manquen moments compartits d’aquesta setmana cultural, però seguim aquí! amb vosaltres! I us trobem molt a faltar!!!!

Us deixem un vídeo dels cal·ligrames elaborats per alumnes d’EP5 que ens han fet arribar. Els volem compartir amb tothom. També escrits i produccions que ens arriben del vostre esforç, del vostre gaudi, del vostre cor… MIL GRÀCIES!!

CAL·LIGRAMES D’EP5 – EL CORONAVIRUS –

i a més a més…