E-twinning project has knocked on the door !!

A l’escola Joan Casas ens hem estrenat amb un programa d’intercanvi Europeu.
Des de l’especialitat d’anglès i les tutories de primer ens hem immers en aquest  programa Europeu que a continuació us explicarem.

El projecte E-Twinning és una iniciativa que fomenta l’establiment d’agermanaments escolars i el desenvolupament de projectes de col·laboració a través d’Internet,  entre dos o més centres, de països europeus diferents sobre qualsevol tema acordat pels participants

El  nostre  projecte,  “ Chirstmas cards ” és un projecte d’escola que hem portat a terme a les aules de primer fomentant l’ús de la llengua anglesa per tal de duu a terme aquest intercanvi de postals de Nadal amb la resta de països.

Els nostres “socis” són de : Croàcia,  Itàlia, Grècia, Polònia, Xipre…..   situem aquests Països Europeus en un mapa i visualitzarem fotos i videos  on els alumnes  cantaran nadales amb les seves respecitves llengües.

Christmas cards ” és un projecte basat en l’intercanvi cultural amb l’ alumnat i professorat d’arreu d’europa..

Joan Casas School gets involved in an Etwinning exchange  Programme
What’s Etwinning?
Here you have got the video from the organization and it explains in detail  how it works .
First graders are engage in the programme, making  beatiful  poscards . Now, we are so excited expectintg  Chistmas cards from our Partners!!!!