JA TENIM EL TIÓ A L’ESCOLA!

El divendres a la tarda els infants de la Comunitat de Petits vam rebre una carta del TIÓ!. En ella ens explicava que havía baixat de les muntanyes fins arribar a la nostra Riera i s’havia colat a dins del pati de l’escola, però que estava tan cansat i afamat que necessitava que l’anèssim a buscar per cuidar-lo i alimentar-lo durants uns dies per així poder agafar forces i poder cagar. Així que vam sortir a cercar-lo, l’hem posat a l’entrada, l’hem tapat amb una manteta, li em posat contes al voltant per si vol llegir i li hem donat menjar i aigua.

I això farem cada dia, donar-li menjar i aigua i així  estarà ben content i tip quan el caguem tot cantant..,TIÓ, TIÓ CAGA  TURRÓ…

Mireu les fotos aquí