ELS D’EI1A-B FEM PINTURA DE GEL….UNA EXPERIÈNCIA FREDA!

Amb els nens i nenes de la classe dels cargols i les abelles vam fer un experiment amb gel i pintura, aprofitant les setmanes de fred del gener.

Pintar amb gel ens va oferir, anar més enllà d’una experiència artística, i tenir una  sensació sensorial afegida: el fred!

Vam preparar uns recipients i uns gots amb aigua i pintura i els vam posar al congelador. Vam jugar i tocar el gel que hi havia a la nevera de l’escola, vam jugar amb glaçons que se’ns desfeien a les mans i lliscaven per damunt la taula.

Vam haver d’esperar fins l’endemà per poder saber que havia passat i vam fer hipòtesis . Alguns alumnes deien que potser la pintura canviaria de color, o altres, no sabien que passaria.

L’endemà quan ho vam a veure…va ser una gran sorpresa!!!! La pintura havia quedat dura com una pedra, i ara la podíem agafar-la amb la mà, era mooolt freda!!!!, embrutava colors i lliscava per tot arreu.

Llavors vam preparar un gran paper blanc al terra i vam poder pintar amb aquells glaçons de colors de manera cooperativa.

Quan es va assecar el vam penjar al passadís d’infantil i feia molt de goig!

Va estar una experiència molt divertida per tots i vam aprendre tot manipulant i experimentant junts.

Podeu veure les fotos aquí!