QUI I COM SOM?

Vam començar un nou curs escolar, ja fem 5è, i aquest vegada han barrejat els grups. Cal que coneguem i descobrim qui som i com som, d’aquesta manera podrem connectar millor uns amb altres i formar un equip ben consolidat.

Les Mestres, ens van proposar que ens presentéssim primer oralment, i al escoltar-nos tots, vam fer una breu descripció de nosaltres mateixos dins un dibuix d’una mà que vam decorar al acabar. Al finalitzar-les totes i penjar-les juntes a la classe, val a dir que va quedar un mural molt original.