LÍNIES I REGIONS

Seguim amb dinàmiques de grup. Vam proposar als alumnes de 5è que escollissin una línea que els definís. En primer lloc vam fer una pluja d’idees de quins tipus de línies coneixien, acte seguit vam explicar què era una regió. Quan vam tenir tot això clar, vam començar l’activitat, al damunt de 6 cartolines blanques, unides entre elles, van haver de dibuixar una línea cadascú i explicar el perquè d’aquella línea, quan tots van haver fet la seva aportació al mural, vam pintar amb ceres cada regió d’un color. El resulta és un mural de colors que representa les característiques del grup classe.