XERRADA DONES CIENTÍFIQUES

Avui, 8 de febrer,  emmarcat dins el treball d’igualtat de gènere, i aprofitant que l’11 de febrer és el dia internacional de la dona i la nena a la ciència hem volgut escoltar una científica perquè ens expliqués en què consisteix aquesta feina.

Per a fer-ho ens hem ajuntat 4t i 5è de Primària i hem escoltat a la  Inés, a través d’una videoconferència.  La Ines és una científica que ha fet nombroses investigacions sobre l’alzheimer i el càncer.

Ha estat una xerrada molt interessant, no ens cansàvem de fer-li preguntes.

Entre les seves explicacions destaquem molt una frase que ens ha dit i és que  “aprenem de l’error”.   Moltes vegades havien de provar i fent diferents camins per veure quin funcionava.  Això ens ha portat a pensar que a l’escola també aprenem de l’assaig-error, i que el més important és no rendir-nos mai.