“WONDER”

Tanquem amb els alumnes de 1r d’ESO el treball iniciat el primer trimestre entorn el  llibre de Wonder de Raquel J. Palacio que tracta valors tan diversos i fonamentals com son la convivència, l’empatia i la solidaritat entre les persones des del punt de vista d’un nen d’onze anys amb una malformació a la cara.

Des de català, hem treballat la narració en temes de comprensió lectora i reflexió a través de l’expressió oral, però alhora, és un projecte compartit amb l’assignatura de Valors on s’ha entomat des d’un punt de vista més ètic i reflexiu.

Hem comentat a classe la història de l’August i s’han creat debats on cada alumne deia la seva opinió sobre algun conflicte que es plantejava a la novel·la. Com a punt final, hem projectat la pel·lícula i hem comentat les diferències que hi ha entre el llibre i el film.