VISITA A SALZBURG

Uns quants alumnes de 3r han viatjat a Àustria, Salzburg, per participar en un projecte Erasmus.  El projecte girava entorn d’unes olimpiades artístiques.
En aquest projecte hem participat amb altres escoles de Portugal, Romania, Àustria, Bòsnia, França, Itàlia, Grècia i Espanya.
Es van presentar diferents modalitats artístiques com ara ceràmica, fotografia, dansa, video, escriptura creativa, teatr i  pintura.
Els alumnes han treballat amb grups mixtos amb companys d’altres països, creant una peça d’art des de la modalitat escollida, amb una temàtica comú: ” viatjar”..
Un jurat va votar la modalitat guanyadora, en aquest cas la dansa.  També vam participar en un joc de pistes a la ciutat i  un torneig de futbol a l’escola.
Amb l’experiència Erasmus hem descobert altres maneres d’aprendre i l’alumnat ve amb grans aprenentatges tan acadèmcis com personals.