UNA NOVA PROPOSTA PER TREBALLAR LA LECTURA A CICLE SUPERIOR

Aquest any dins el Pla de Lectura hem inclòs una nova proposta per tal de potenciar la lectura.

Els alumnes de 5è i 6è de primària utlitzen una nova plataforma que els permetrà poder llegir més i millor.

Amb aquesta nova eina ens centrarem en la lectura en castellà, a partir de libres digitals que ens permetran fins i tot poder continuar llegint si es produís alguna situació de confinament que no ens permetés accedir a llibres en paper.

Aquesta nova eina parteix d’elements motivadors i engrescadors pels alumnes que els permet ser protagonista de la lectura.  Aquesta plataforma permet poder llegir capítols de llibres que no estan encara acabats i mantenir contacte amb l’escriptor,així com participar en la continuitat del llibre a partir de votar entre tres opcions possibles.

El nostre primer llibre es diu “Mi héroe”, està escrit en llengua castellana, per Muriel Villanueva. La Muriel Villanueva és una escriptora de literatura infantil i juvenil. Ha escrit llibres de gran èxit com “Duna” o “L’illa infinita”. I ha vingut vàries vegades a la biblioteca de Premià  a fer xerrades sobre els seus llibres.