QUI SOM ELS I LES ALUMNES DE SEGON D’ESO?

Els alumnes de 2n d’ESO estem molt emocionats de compartir el nostre mural de classe. Cadascú de nosaltres hem tingut l’oportunitat de revelar una part de la nostra personalitat i interessos a través d’aquesta obra col·lectiva.

Cada cartellet del mural és un reflex de qui som cadascú de nosaltres. Hem compartit coses íntimes com el que ens apassiona o ens agrada, alguna cosa del que ens sentim orgullosos d’haver fet i fins i tot, ens hem hagut de descriure a nosaltres mateixos amb dos adjectius.

A més, hem donat a conèixer els llocs que somien visitar en el futur o aquells que són importants per nosaltres, així com els nostres llibres i pel·lícules preferides. Això ens ha permès mostrar la diversitat de gustos del grup.

Aquest mural no només ha enfortit els llaços entre nosaltres sinó que també ens ha ensenyat a respectar i valorar les passions i preferències individuals dels altres. Ha sigut una experiència enriquidora que ens ha fet sentir més connectats com a classe.