PROVES D’AVALUACIÓ DE 4t D’ESO 2020-21

El dimecres 17 i el dijous 18 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO realitzaran les proves de competències bàsiques. Les proves començaran a les 9 del matí.

El dimecres faran tres proves: Matemàtiques, Llengua Castellana i Llengua Anglesa.

El dijous faran dos proves: Llengua Catalana i Àmbit Cientificotecnològic.

Són proves importants que avaluen les competències essencials que s’han de tenir en aquestes assignatures al nivell de 4t d’ESO i és obligatòria l’assistència.

És molt important no faltar cap dels dos dies i fer les 5 provesEls nostres alumnes han anat preparant aquestes proves des de l’inici del segon trimestre. És important que vinguin descansats i concentrats en fer-les bé. És per això que dimarts i dimecres, excepcionalment, els alumnes de 4t d’ESO entraran a les 8:50h, i no a les 8, per començar el dia fent aquestes proves.

Molta sort!