Formem part del jurat Premi Atrapallibres

Com ja és tradició a l’escola, diferents cursos formem part del jurat del Premi Atrapallibres.

El Premi Atrapallibres és un concurs de literatura infantil i juvenil on el jurat són els lectors,  els nens i les nenes.

La funció d’aquest concurs és fer que els nens i nenes llegeixin més i millor, però sobretot que gaudeixin de la lectura i la converteixin en una de les seves aficions.

Els nens d’entre 9 i 12 anys han de llegir tres llibres, a cada llibre li han de posar nota de l’1 al 3. Sumant les puntuacions es tria el guanyador i donen un premi a l’autor.

Hi ha una altra categoria, dels 13 als 16 anys, que és el premi Protagonista Jove, amb el mateix funcionament que el Premi Atrapallibres però per als adolescents.

Als alumnes de 6è d’aquest any ens toca llegir els llibres següents:

• El peix número 14, de Jennifer L. Holm
  • Palmira i l’efecte crisàlide, de Gisela Pou
  • Hotel Winterhouse, de Ben Guterson

Per nosaltres, ser el jurat d’aquest concurs amb uns llibres de grans autors és una experiència impressionant , perquè tenir el “poder” de decidir qui es mereix el premi ens motiva molt per llegir.