ENS VISITA EN JORDI FOLCK PER PARTIDA DOBLE

Avui els alumnes de 4t d’ESO hem rebut la visita d’un escriptor: en Jordi Folck, autor de llibres com “El manuscrit de les bèsties”, “E-doll” o “El noi de paper”. Ens ha vingut a parlar de “La dona vestida de negre”, la novel·la que estem treballant a classe de llengua catalana. També ha contestat les nostres preguntes i ens ha signat tots els llibres que li hem demanat.

Aprofitant la seva vinguda  també ha passat a visitar els alumnes de 6è de Primària.

Ens ha parlat de “Ningú és un zombi”, la seva novel·la guanyadora del premi Barcanova, que nosaltres vam veure representada en format de musical al Teatre Regina.

Des d’aquí li volem donar les gràcies per dedicar-nos el seu temps.

Ho hem passat molt bé amb ell!