EL REGAL BLAU

Els alumnes de 6è estem treballant els Drets dels Infants. En el marc d’aquest treball, hem entrat a la web de la UNICEF; on hem trobat una iniciativa que ha interessat molt als alumnes de sisè: el regal blau.

Consisteix en fer un regal solidari, a través de la UNICEF, a nens i nenes que ho necessiten.

Davant de l’interès de la classe i per no quedar-nos només en les bones intencions, us proposem fer un regal blau entre tots aquells que hi vulguin participar. Es tractaria de fer una aportació, absolutament voluntària, amb un màxim de 2 euros per alumne. Amb els diners que recollim, escollirem el regal que fem als nens del món que viuen en condicions difícils.

Us animeu a participar?