CREEM EL NOSTRE PRIMER OBJECTE TECNOLÒGIC!

L’alumnat  de 1r d’ESO hem deixat volar la creativitat a la classe de Tecnologia i hem creat uns portallapis únics amb materials reciclats, que destaquen per la seva originalitat. Estem molt satisfets de com han quedat els nostres projectes, i per això els volem compartir amb tots vosaltres.

Amb aquesta tasca pràctica, els alumnes hem pogut aplicar, en un projecte real, els coneixements teòrics apresos anteriorment. Utilitzant materials com llaunes de refresc, trossos de cartó, ampolles de plàstics i altres materials reciclats, hem treballat de valent per construir els portallapis resistents i bonics. Per tant, hem hagut de demostrar el nostre enginy i la nostra destresa manual, respectant el compromís amb el medi ambient i la sostenibilitat.

Estem molt contents d’haver fet aquesta activitat que tenia com a finalitat potenciar la nostra creativitat i fomentar la consciència sobre la importància del reciclatge i la reutilització de materials en la nostra societat. Esperem que us agradin els nostres dissenys.