CONTRIBUCIÓ DESTACADA AL FÒRUM DEL LLIBRE

Els alumnes de la ESO participem en el programa de lectura en anglès Fiction express.

Cada trimestre llegim i col·laborem en la creació de dos llibres,  a través d’un fòrum on parlem amb els autors. Contestem les seves preguntes i decidim com volem que continuï la història.
La participació dels estudiants és el que fa que els llibres de Fiction Express siguin tan especials i únics.

La plataforma premia a aquests alumnes que participen i aporten comentaris destacats. Són alumnes de totes les escoles del món que utilitzen la plataforma.
La nostra Escola El Pilar (Premià) ha rebut ja uns quants certificats per aportar comentaris destacats al fòrum de llibres i diplomes per alumnes de diferents cursos de la
ESO.  N’hem tingut de 2n, 4t, i ara de 3r també.
Estem segurs que en rebrem també per algun alumne de 1r, i volem felicitar i donar les gràcies als premiats per fer un paper tan important!