APRENENTATGE PER TASQUES: PROJECTE MINIMONS

A primer hem gaudit molt construint un minimon pel Tafaner, una criatura misteriosa que ens va demanar ajuda per trobar un lloc on viure.
Per fer-ho, ens hem agrupat en equips de treball i hem investigat sobre alguns dels hàbitats que ens envolten; el mar, el bosc, el riu , la ciutat i les granges. Hem estudiat els éssers vius i elements inerts que els habiten i les seves característiques a través del joc, l’exploració, la formulació de preguntes i la cerca d’informació per mitjans orals, escrits i
digitals.
Hem treballat de valent per tornar-nos experts en la matèria i oferir-li el millor hàbitat possible al nostre estimat Tafaner. Un cop finalitzat el projecte, hem compartit els nostres aprenentatges amb tots els alumnes i familiars de l’escola.