Portes obertes

DISSABTE 20 DE FEBRER DE 2016 A LES 16:30 H
Un any més, les portes de l’escola de secundària s’obren per mostrar-vos les activitats que els alumnes, conjuntament amb l’equip docent, han preparat  per vosaltres.

Com tots molt bé sabeu, aquest any no és un any qualsevol. Celebrem els nostres 50 anys com escola i volem que les nostres Portes Obertes s’impregnin d’història, experiències i aprenentatges compartits entre alumnes, pares i mestres. Hem volgut que a totes les aules els alumnes ens parlin d’experiències actuals, però sense deixar de banda aquelles altres que ens han dut fins on som ara.

Hem preparat aquesta jornada amb molta il·lusió. Mestres i alumnes hem viscut moments d’aprenentatge rics i emocionants, i ara volem compartir-los amb vosaltres.

Ens agrada molt que vingueu tots. No hi ha res més satisfactori per un alumne que veure la seva família i poder compartir amb ella els seus aprenentatges en el mateix espai on aprèn. Obrir l’escola a les famílies, als coneguts i als visitants en general ­­representa per a ells un moment únic i vital. Ensenyen les seves experiències en l’espai on passen bona part del dia i ens agrada que per a ells sigui com ensenyar casa seva perquè és casa seva, és casa nostra.

Així doncs, volem animar-vos de nou a assistir-hi. No deixeu de gaudir d’una tarda inoblidable amb els vostres fills i filles. Acompanyeu-los escoltant i participant de les activitats que ens volen ensenyar.

Us esperem a tots! Sou a casa vostra!

Com altres anys, el fet que algunes activitats siguin a porta tancada comporta que caldrà estar alerta de l’hora que comencen, perquè un cop iniciades ja no es podrà entrar.

Us preguem puntualitat.