XERRADA SOBRE EL BATXILLERAT

Ahir dijous, a la tarda, a classe de 4t d’ESO ens van visitar quatre ex-alumnes de l’escola, que actualment estan cursant 2n de batxillerat a l’Institut de Premià de Mar.

Ens van parlar de les modalitats que fan (científica, social i humanística) i del treball de recerca que havien  presentat aquell mateix matí.

Ens van poder parlar de la seva nova experiència acadèmica en l’institut del poble i els canvis que havien notat. Van parlar de les experiències positives, i també les dificultats, de canviar de centre.

Ens van donar  una visió d’una opció de futur que poden tenir els alumnes de 4t.

Des de l’escola, els agraïm molt la seva visita.

Gràcies, Mouna, Maria, Helena i Uxía!