SOM LA CLASSE DE… LES MARIETES!

Des  que vam començar l’escola hem conegut un munt d’animalons a través de tots els contes que hem anat explicant. Aquests ens han acompanyat cada dia en el nostre primer temps a l’escola i nosaltres els hem acompanyat en les seves aventures, els hem entès, els hem ajudat, ens hem emocionat… amb tots ells ens ho hem passat molt bé! És per això que, ara que ja els coneixem a tots molt i molt bé, hem decidit posar un nom d’aquests personatges a la nostra classe. Cadascun de nosaltres ha agafat una peça de lego i l’ha col·locat a l’animal que més li agradava; després, hem fet el recompte de les peces i l’animal més votat ha sigut… LA MARIETA!

Així que a partir d’ara aquest és el nom de la nostra classe: esperem aprendre un munt de coses sobre la marieta!