SETMANA PEL CLIMA

Com ja sabeu, el lema de l’escola per aquest curs és QUI S’APUNTA A ESTIMAR LA TERRA?, relacionat amb aquest l’escola es vol sumar a la mobilització pel clima que a nivell internacional es produirà en motiu de la Cimera pel Clima de Nova York del dia 23.

En motiu de la SETMANA PEL CLIMA, del 23 al 27 de setembre, s’estan organitzant arreu del món diverses accions relacionades amb el futur ambiental del nostre planeta.

L’Escola s’ha adherit a la campanya proposada per Teachers for Future i participarà realitzant les següents accions:

• DILLUNS, dia 23: 1 minut de silenci per la Terra.
  • DIMARTS, dia 24: Portar una peça de roba de color verd.
  • DIMECRES, dia 25: Visionat a les aules d’un curtmetratge.
  • DIJOUS, dia 26: Realització de cartells pel clima.
  • DIVENDRES, dia 27: ens manifestem pel clima amb els cartells realitzats el dia anterior.

D’aquesta manera volem sumar-nos a la preocupació pel nostre futur i la voluntat d’actuar per a millorar-lo.

LLUITAR PEL CANVI CLIMÀTIC ÉS RESPONSABILITAT DE TOTS I TOTES.