SETMANA DE LA CIÈNCIA 4T ESO

Durant la setmana de la ciència 2018, els alumnes de 4t estem treballant “els caràcters genètics a l’escola”. A més del treball experimental que fem, avui ens ha vingut a parlar un ex-alumne de l’escola que ha seguit estudiant i treballant dins el món científic. En Sergi Anguera actualment fa 2n de Genètica a la Universitat autònoma de Barcelona i ens ha explicat la seva experiència acadèmica, alhora que ens ha parlat sobre genètica i les mutacions. Ha estat molt interessant i els alumnes de 4t li hem pogut preguntar moltes coses. Moltes gràcies Sergi!

btrhdr

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *