Ràdio Premià

Dos alumnes representen la classe de cinquè a Ràdio Premià

Aquest matí, l’Ona i en David, representaven tota la nostra classe, participant al programa Escoles, que es fa regularment a Ràdio Premià de Mar.

En aquesta ocasió, hi acudíem juntament amb tres altres escoles i els seus alumnes, per recomanar un llibre. Nosaltres, hem parlat de la novel·la infantil Jo que vaig dormir amb lleons, de l’autora catalana, Laia Longan; després de preparar a la classe de llengua catalana el nostre guió i fer un assaig general davant tota la classe, que, un cop escoltats, ha donat consells als seus portamveus per millorar-ne la intervenció. Tots els companys, a banda, han desitjat molta sort i molta calma, a la nostra parella de representants…doncs, som un equip format per 26 integrants.

Si ens voleu escoltar, la nostra intervenció comença al minut 24!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *