QUIZLETS LIVE

El dijous 2 de febrer, l’alumnat de 2n d’ESO ha fet una activitat col·laborativa amb l’alumnat de les altres escoles que participa en el mateix projecte etwinning i han jugat al quizlets live, un joc semblant al kahoot.

Prèviament els alumnes de les 4 escoles havien escrit preguntes sobre sostenibilitat.  Amb aquestes preguntes els docents han creat tres jocs barrejant les preguntes de totes les escoles.

S’ha participat des d’una pàgina web i un cop cadascú entrava el codi amb el seu nom, l’aplicació creava equips internacionals, formats per quatre alumnes de les 4 escoles aleatòriament.

Hi havia fins a 49 grups!!!!

Totes les preguntes tractaven sobre la sostenibilitat. S’han preparat 3 quizlets amb 9-12 preguntes   en anglès cadascun.

Diverses persones de la classe han quedat al pòdium.  Aquest projecte ha sigut molt dinàmic i divertit.